пятница, 31 октября 2014 г.

Аґрафка здійснює мрії, а я мрію про стартовий набір для тиснення і вирізання Sizzix

Я дуже люблю створювати сторінки з фото моєї родини, вони дозволяють передати настрій того моменту. Але дуже часто я стикаюся з тим, що мені не вистачає висічок та об'ємного паперу. Тому мрію і не перший рік про Машинку для вирізання і тиснення Sizzix (http://www.agrafka.com.ua/sizzix-big-shot-starter-kit-powder-blue-teal-nabir-startovij-dlja-tisnennja-i-virizannja-658300.html#.VFOc4jSsWNA) !!! А  так як у мене двоє маленьких діток (я дуже щаслива мама), то на такі дорогі вкладення в хобі немає можливості.

Аґрафка, величезне спасибі Вам за можливість виграти таке дороге і надзвичайно потрібне пристосування для хобі!

Сподіваюся, що моя мрія здійсниться з Аґрафкою!!!

Аґрафка здійснює мрії
Детальніше про Умови акції “Аґрафка здійснює мрії” можливо прочитати тут.

Комментариев нет:

Отправить комментарий